احتیاطی تدابیر

ہم نے آپ کو پرزور مشورہ دیا ہے کہ آپ اپنے آئی پریکٹیشنر کی طرف سے فراہم کردہ تمام ہدایات پر عمل کریں – اس دستاویز میں تفصیلی تمام ہدایات کے علاوہ، اور آپ کے لینس کیئر پروڈکٹ کی لیبلنگ کی ہدایات۔

اپنی بہترین حفاظت کے لیے، براہ کرم درج ذیل کانٹیکٹ لینس پہننے کی گائیڈ اور ہدایات کو احتیاط سے پڑھیں اور ان پر عمل کریں:

  • طریقہ کار:

بیلا کلر کانٹیکٹ لینس ماہانہ کانٹیکٹ لینس ہیں جو روزانہ کی بنیاد پر، چھالے کھلنے پر 90 دنوں (زیادہ سے زیادہ) تک پہنے جا سکتے ہیں۔

  • درخواستیں:

ان کے چھالوں سے لینز کو ہٹا دیں، انہیں اپنی ہتھیلی میں رکھیں اور کانٹیکٹ لینس کے محلول کے کئی قطروں میں بھگو دیں۔ اپنی آنکھوں پر پہننے سے پہلے 10 سے 15 سیکنڈ تک لینز کے ہر ایک اطراف کو آگے کی حرکت میں دھو لیں۔

ایک صاف کانٹیکٹ لینس کیس تیار کریں جہاں آپ اپنے لینز کو ہٹانے پر محفوظ کر سکتے ہیں۔ اپنے لینز کو ذخیرہ کرنے سے پہلے کیسز کو اسی طرح کے کثیر المقاصد کانٹیکٹ لینس کے حل سے دھونا یقینی بنائیں۔ دونوں کنٹینرز میں تازہ محلول کے ساتھ بھریں تاکہ لینس کو ذخیرہ کرتے وقت ہائیڈریٹ رکھا جا سکے، اور ڈھکنوں کو مضبوطی سے بند کریں۔

اپنے کانٹیکٹ لینز کو دوبارہ پہننے اور ذخیرہ کرنے پر مذکورہ بالا اقدامات کو دہرائیں۔

  • آرام دہ مشورہ:

کسی بھی قسم کی تکلیف (یعنی درد، خارش، جلن، جلن، لالی) کے لیے براہ کرم اپنے لینز کو ہٹا دیں۔ انہیں ایک نئے حل کے ساتھ اچھی طرح صاف کریں۔ اور اسے اپنی آنکھوں پر مناسب طریقے سے دوبارہ پہننے کا موقع دیں۔ اگر علامت برقرار رہتی ہے؛ ہم پرزور مشورہ دیتے ہیں کہ آپ ٹیسٹ/مشورے کے لیے قریب ترین آئی پریکٹیشنر سے ملیں۔

  • متضاد:

فولڈ/ڈیٹیچڈ لینز کو بحال کرنے کا مشورہ نہیں دیا جاتا۔ فولڈ یا علیحدہ لینس کی خریداری کی صورت میں، براہ کرم لینز کا استعمال نہ کریں؛ اور نہ ہی ان کے چھالوں کو کھولیں، لیکن اس اسٹور سے فوری طور پر تبدیل کرنے کی درخواست کریں جہاں سے آپ نے انہیں خریدا ہے۔

ڈی ہائیڈریٹڈ لینز کو صحیح طریقے سے پھینکنا چاہیے۔ اگر آپ کو لینس کے چھالے سوکھے ہوئے نظر آتے ہیں، اور عینک اس میں سخت ہو گئے ہیں، تو انہیں استعمال کے قابل بنانے کے لیے انہیں دوبارہ ہائیڈریٹ نہیں کرنا چاہیے۔

  • انتباہ:

کبھی بھی تھوک کا استعمال نہ کریں؛ گھریلو نمکین؛ اور/یا اپنے لینز کو جراثیم سے پاک کرنے کے لیے نل کا پانی۔

اپنے لینز کا سہارا لینے پر، لینس کیسز سے پرانے محلول کو پھینک دیں اور لینز کو اندر رکھنے کے لیے اسے تازہ سیال سے بدل دیں۔

  • سفارشات:

کانٹیکٹ لینز خریدنے پر، ہم پرزور مشورہ دیتے ہیں کہ اسٹور کے آس پاس موجود پروڈکٹ کو چیک کریں۔ سٹور کے احاطے سے نکلنے سے پہلے میعاد ختم ہونے کی تاریخیں اور عینک کی حالت دیکھیں تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ آپ کو صحیح رنگ اور/یا نسخے ملتے ہیں۔ اچھی حالت اور اچھی طرح سے ہائیڈریٹڈ کانٹیکٹ لینس۔

پروڈکٹ جراثیم سے پاک ہے اور چھالا چھیڑ چھاڑ سے مزاحم ہے۔ آپ کو اب لینز کا استعمال خراب یا دوبارہ سیل شدہ چھالے کے ورق کی حالتوں میں نہیں کرنا چاہئے۔