Buy Online Best Contact Lenses in Pakistan | PunjabOptics

پاکستان میں آن لائن بہترین کانٹیکٹ لینس خریدیں | پنجاب آپٹکس

پنجاب آپٹکس کے ذریعے آن لائن فروخت کیے جانے والے کانٹیکٹ لینز

پنجاب آپٹکس پاکستان کے معروف برانڈز میں سے ایک ہے، جو اعلیٰ معیار کے کانٹیکٹ لینز آن لائن فروخت کرتا ہے۔

پنجاب آپٹکس کے رنگین کانٹیکٹ لینز ہلکے ربڑ سے تیار کیے جاتے ہیں۔ یہ چھوٹی، پتلی ڈسکیں ہیں، جنہیں آنکھ کی سطح (کارنیا) پر رکھنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔ کبھی کبھار، بصارت کے معالجین اور/یا صحت کی دیکھ بھال کے دوسرے منظور شدہ پیشہ ور افراد بشمول بصیرت، مخصوصیت اور ناکافی ارتکاز (دشمنیت) سمیت بصری لینز کا مشورہ دیتے ہیں۔ مزید برآں، آنکھوں کے معالج طبی عوارض اور بیماریوں کے لیے اپنی دوائیں تجویز کریں گے۔ جب وقت گزرتا ہے، پنجاب آپٹک صارفین کا زیادہ سے زیادہ تجربہ حاصل کرتا ہے، اور زیادہ سے زیادہ ایسی مصنوعات تیار کرتا ہے جو ان کے صارفین کی مکمل ضروریات کے مطابق ہوں۔ جو چیز انہیں دوسرے لیبلز کے برابر بناتی ہے وہ ان کی الہام اور ضروری اقدار ہیں۔

اپنے لیے بہترین کانٹیکٹ لینز کیسے خریدیں؟

کانٹیکٹ لینس بصری آلات ہیں جو جلد کے کارنیا پر رکھے جاتے ہیں۔ عینک کے مقابلے میں، لینس اضطراری غلطیوں کے علاج کی اجازت دیتے ہیں۔ رابطے بصارت کو ٹھیک کرنے کے لیے ایک آسان اور محفوظ حل فراہم کرتے ہیں اگر صحیح اور صحیح طریقے سے استعمال کیا جائے۔ آپ کو بصارت اور طرز عمل کے لحاظ سے پاکستان میں بینائی لینس کی قیمت کا ایک مناسب متبادل تیار کرنا چاہیے۔ دنیا بھر میں لاکھوں لوگ اب بھی کانٹیکٹ لینز استعمال کرتے ہیں۔ ان حالات میں کانٹیکٹ لینز کی اشد ضرورت پڑ سکتی ہے۔

آج کے معاشرے میں ایسے بہت سے لوگ ہیں جن کے پاس 100 فیصد وژن نہیں ہے۔ ان کی بصارت خراب یا دھندلا پن ہو سکتا ہے اور آپ کو آنکھوں کی دیکھ بھال کرنے والے پیشہ ور کے پاس جانے کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔ دھندلا پن دنیا بھر میں لاکھوں اور لاکھوں کو متاثر کرتا ہے۔ دیگر ٹیسٹ آنکھوں کی دیکھ بھال کے ماہر کے ذریعہ کرائے جانے چاہئیں تاکہ یہ اندازہ لگایا جاسکے کہ ان مسائل کا علاج کرتے وقت روانی کتنی شدید ہے۔ ہم عارضے کے معائنے کے بعد مریض کے چشمے کو ان کے وژن کے مطابق مارکیٹ کر سکتے ہیں۔ آنکھ انسان کی بصارت میں جینز اور دیگر قدرتی وجوہات کی بنا پر مختلف ہو سکتی ہے۔ اور کوئی بھی رابطے استعمال نہیں کرتا ہے۔ یہ گائیڈ آپ کو کانٹیکٹ لینز پہننے کے فائدے اور نقصانات بتائے گا اور آپ کو اس بات کی گہرائی سے سمجھائے گا کہ آپ کے لیے آن لائن خریدنے کے لیے کیا سب سے موزوں ہے۔

آپ کی آنکھ جان کر

کانٹیکٹ لینز آن لائن خریدنے سے پہلے آنکھوں کے جامع معائنہ اور صف بندی کے لیے اپنے آنکھوں کے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔ ایک ہفتہ، ایک مہینہ اور چھ ماہ کے بعد، اور پھر ہر سال یا دو سال بعد، آپ کو فالو اپ ٹیسٹ کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔ آپ کو اپنی خصوصیات اور کانٹیکٹ لینز پہننے کے دوران جن مسائل کا سامنا کرنا پڑتا ہے اس کے بارے میں جاننا چاہیے۔ اپنی آنکھ کے بارے میں جان لینے کے بعد، آپ پنجاب آپٹک کی ویب سائٹ پر فروخت ہونے والے ہر کانٹیکٹ لینز کی تفصیلات صرف یہ جاننے کے لیے پڑھ سکتے ہیں کہ آپ کے لیے کیا موزوں ہے۔

کانٹیکٹ لینس کی اقسام

پنجاب آپٹکس پر بہت سارے لینز فروخت ہوتے ہیں اور آپ کو دستیاب مختلف اقسام کو جاننے کی ضرورت ہے۔

نرم لینسز یا دوبارہ قابل استعمال نہ ہونے والے لینز

ڈسپوزایبل کانٹیکٹ لینز ایک بار استعمال کیے جاتے ہیں پھر ایک مقررہ وقت کے بعد پھینک دیے جاتے ہیں۔ ڈسپوزایبل لینز مارکیٹ میں باقاعدہ، ہفتہ وار اور بعض اوقات موسمی طور پر دستیاب ہیں۔ اگر آپ بھی عینک پہن کر سوتے ہیں تو آپ انہیں لگاتار خرید سکتے ہیں۔ ڈسپوزایبل لینس تمام بصری مشکلات کو حل نہیں کر سکتے ہیں، اگرچہ. اور جہاں تک اس قسم کے لینز کا تعلق ہے، اگر آپ انہیں صرف پہنتے ہیں، تو آپ کو آنکھوں کے ڈاکٹر سے زیادہ کثرت سے ملنے کی ضرورت ہوگی۔ ان کو پہننے کے وقت کی حد ان کو برا انتخاب بناتی ہے لیکن کم قیمت کی وجہ سے انہیں خریدنا آسان ہے۔

سخت گیس کانٹیکٹ لینز یا سخت لینس

آپ ایک سال تک گیس کے قابل رسائی رابطوں کے ساتھ لینز استعمال کریں گے۔ کچھ لیبلز آپ کو زیادہ دیر تک لینس پہننے پر مجبور کریں گے۔ گیس کے پارگمی رابطوں میں تھوڑا سا لچکدار پلاسٹک ہوتا ہے جو آنکھوں میں آکسیجن کے گزرنے کے قابل بناتا ہے۔ اس طرح کے رابطے بینائی کے بعض مسائل کو دور کرنے میں مدد کرتے ہیں، بشمول astigmatism اور myopia۔ وہ اضطراری قرنیہ کے علاج میں بھی استعمال ہوتے ہیں۔ وہ دستیاب تمام رابطوں میں سے تیز ترین مرئیت پیش کرتے ہیں۔

انہیں آنکھوں کے ڈاکٹر کے پاس مزید دوروں کی ضرورت ہے، اگرچہ، کسی بھی دوسرے لینس کے مقابلے میں. یہ اکثر رابطہ کی مخصوص شکلوں کے بجائے مرکز سے گر سکتے ہیں اور ذرات عینک کے نیچے پھنس سکتے ہیں۔

کانٹیکٹ لینز پہننے میں مسائل

ہم سب جانتے ہیں کہ کانٹیکٹ لینز پہننا ایک دباؤ کا کام ہو سکتا ہے۔ کانٹیکٹ لینز دھواں، پولن، راکھ، سموگ اور ٹریپ میک اپ کو آسانی سے اپنی طرف متوجہ کر سکتے ہیں۔ عینک پہننا آنکھوں کو سرخ، خارش اور یہاں تک کہ آشوب چشم کا سبب بن سکتا ہے۔ اس لیے آپ کو عینک کی مناسب دیکھ بھال کرنی چاہیے۔ انہیں باقاعدگی سے اتاریں اور بیکٹیریل انفیکشن سے بچنے کے لیے انہیں صاف کریں۔ پنجاب آپٹکس اپنے لینز خاص مواد سے بناتا ہے جو اس طرح کی تکلیف کو پہلی جگہ ہونے سے روکتا ہے۔

لینس طویل استعمال کی وجہ سے قرنیہ کے السر کا شکار ہو سکتے ہیں۔ یہ کھرچنے کو متحرک کر سکتا ہے، آنکھ کو روشنی کے لیے انتہائی حساس بنا سکتا ہے۔ گندگی، اسفالٹ کے ٹکڑے، چکنائی، اور دیگر ادویات بھی قرنیہ کی کھرچنے کا سبب بن سکتی ہیں۔ پنجاب آپٹکس اپنے لینز بناتا ہے جیسے روشنی بہت زیادہ ریفریکٹ نہیں کرتی اور آنکھوں کو کم نقصان پہنچاتی ہے۔

دھندلا پن اس وقت بھی ہوتا ہے جب ٹچ کے لینز گندے یا خراب ہوجاتے ہیں۔ نظر کی خرابی گلوکوما، میکولر انحطاط، موتیا بند، یا سنگین صورتوں میں کینسر کی وجہ سے ہو سکتی ہے۔ پنجاب آپٹکس لینز انتہائی پائیدار مواد سے بنائے گئے ہیں اور آسانی سے گندگی اور شگاف جذب نہیں کرتے۔

پنجاب آپٹکس کی طرف سے فروخت کردہ لینز کی قیمتیں۔

لینس کی قیمتیں عینک سے لینس تک مختلف ہو سکتی ہیں۔ مصنوعات کی حد 2,500-3,950 pkr پر ختم ہوتی ہے۔ بہت سے گاہک جو سمجھتے ہیں کہ قیمت کا یہ نقطہ زیادہ ہے وہ اس بات پر غور نہیں کرتے کہ وہ کتنے بہتر لینز بناتے ہیں اور سستے لینز سے زیادہ دیر تک چلتے ہیں۔ لینس طویل مدت میں قیمتی ہے، کیونکہ ایسی پروڈکٹ خریدنا بہتر ہے جو آپ کے لیے سالوں تک چلتی ہے، ان مصنوعات کے مقابلے میں جو صرف چند دنوں میں خریدی جا سکتی ہیں۔ پنجاب آپٹک لینز زیادہ دیر تک چل سکتے ہیں، لیکن ان میں صارفین کے لیے اب بھی اچھا ماحول ہے لہذا آرام پر قیمت لگانا مشکل ہے۔

Back to blog